Arama


Filitreleri ekleyin:

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.


Sonuçlar 2211-2220 den 5758.
Bulunan Öğeler:
Yayın TarihiBaşlıkYazar(lar)
2016-05Hazır giyim sektörüne yönelik reklam içerikli kısa mesajların (SMS) tüketici satın alma karar sürecine etkisinin araştırılması: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri ile bir uygulamaAkbaş, Hacı
2015-05İlk halka arzın şirketlerin finansal performanslarına etkisiBostan, Samet
2019-05Muhasebe meslek mensuplarının etik yaklaşımları ile hileye yönelme eğilimleri arasındaki ilişkiye yönelik bir araştırma: Ankara örneğiKoç, Töre
2019-05Küçük esnafın katılım bankacılığı algısı: Trabzon ve Erzurum illerinde bir alan araştırmasıHan, Hatice
2017-05Araştırma görevlilerinin örgütsel destek algıları ve örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkide lider-üye etkileşiminin aracılık etkisiDinç, Ertan
2019-05Tüketicilerin demografik ve kişilik özellikleri ile gönüllü sade yaşam tarzları arasındaki ilişkinin incelenmesi üzerine bir araştırmaBayburt, Kübra
2019-05Türkiye'deki kozmetik endüstrisi ile ilgili sosyal medyada müşteri sadakati oluşturan faktörler: Youtube'u dayalı bir çalışmaKim, Eonyak
2019-05İtme-çekme faktörlerinin Türkiye'de faaliyet gösteren Suriyeli göçmen girişimcilerin algılanan rekabet stratejileri üzerindeki etkisiÇolak, Yağmur
2019-05Ortadoğu turistlerinin Türkiye'de satın alma davranışlarının incelenmesi üzerine araştırma: Trabzon ili örneğiKırmızıkaya, Arif
2016-06Ortaöğretim kurumlarında verilen muhasebe eğitiminin muhasebecilik mesleğine uygunluğunun değerlendirilmesiKarlıklı, Murat