Arama


Filitreleri ekleyin:

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.


Sonuçlar 3011-3020 den 5758.
Bulunan Öğeler:
Yayın TarihiBaşlıkYazar(lar)
2019-12Ülke imajı ve destinasyon imajının hatırlanabilir turizm deneyimi yaratmadaki rolünün belirlenmesi üzerine bir araştırmaKutlu, Didem
2017-05Telekomünikasyon sektöründe perakendecilik ve mağaza performans ölçümü üzerine bir araştırmaBektaş, İsmail
2017-05Sinema filmlerindeki ürün yerleştirme uygulamaları ve marka farkındalığına yönelik izleyici tutumları arasındaki ilişkiler: Oflu Hoca'nın Şifresi 2 filmi örneğiAltıntaş, Derya
2020-09Finansal analist hedef fiyat tahminleri ve finansal tavsiyelerin analizi: Borsa İstanbul örneğiŞahin, Yaşar
2021-02İlişkisel pazarlama faaliyetlerinin kurumsal sürdürülebilirliğe etkisinde inovasyon stratejilerinin aracı rolü üzerine bir araştırmaBayraktar, Eda Dişli
2009-07Finansal başarısızlık tahmin modellerinin İMKB'deki firmalar için karşılaştırmalı analiziÇelik, Melike Kurtaran
2019-12Sorumlu tüketim bağlamında İslami dindarlık algısı ve özgecilik düzeyinin Müslüman tüketici davranışı üzerine etkisiKüçük, Hilal Öztürk
2021-08Türkiye'de turizm tüketicilerinin nfc tabanlı mobil teknolojilere yönelik tutum ve kabulü üzerine uygulamalı bir araştırma ve model önerisiAkmermer, Bilgen
2019-03Vergilemede basitlik ilkesi açısından Türkiye'de gelir ve kurumlar vergisi kanunlarının birleştirilmesiUğurlu, Hümeyra
2017Türkiye'de kamu finansmanında İslami finans alternatifi: SukukEla, Mehmet