Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/3405
Başlık: Tutundurma çabaları ve bu çabaların marka seçimine etkileri
Diğer Başlıklar: Promotion effors and its effects on the choice of mark
Yazarlar: Kurtuldu, Hüseyin Sabri
Yayın Tarihi: Şub-1999
Yayıncı: Karadeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü
URI: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/3405
Koleksiyonlarda Görünür:İşletme

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
092235.pdf6.91 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.