Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/3405
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorKurtuldu, Hüseyin Sabri-
dc.date.accessioned2022-05-10T07:03:53Z-
dc.date.available2022-05-10T07:03:53Z-
dc.date.issued1999-02-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/3405-
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherKaradeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.titleTutundurma çabaları ve bu çabaların marka seçimine etkileritr_TR
dc.title.alternativePromotion effors and its effects on the choice of marktr_TR
dc.typeThesistr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:İşletme

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
092235.pdf6.91 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.