Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/149
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorÖzkan, Ahmet Hakan-
dc.date.accessioned2019-07-16T06:04:43Z-
dc.date.available2019-07-16T06:04:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/149-
dc.description.abstractThe call centers have taken their place as an inevitable part of the reputable corporations at any sector and the customer relationship(CRM) sector of Turkey as they have taken all around the world. The agents are the staff of the call center companies who represents the company directly to the customers. The structure of the call centers are the spine of the CRM of a company. If the structure is established right, the company will represent itself better and it will last longer by keeping the customer satisfaction. This research is considered to provide a source to whom it may concern as there is inadequate source which details the basic structure of the call centers in a simple way. Çağrı Merkezleri tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de saygın şirketlerin ve müşteri ilişkileri yönetimi organizasyonlarının vazgeçilmez bir parçası olarak yerini almıştır. Çağrı merkezi müşteri temsilcileri müşterilere şirketi dolaysız olarak temsil eden çalışanlardır. Çağrı merkezlerinin yapısı şirketlerin belkemiğidir. Eğer bu yapı doğru kurulursa, şirket kendisini tek başına daha doğru bir şekilde ifade edebilecek ve müşteri memnuniyetini sağlayarak daha uzun ömürlü olabilecektir. Bu araştırma, ilgili alanda yeteri kadar kaynak olmadığı için ilgilenen kişilere bir kaynak sağlaması amacıyla çağrı merkezlerinin temel yapılarını basit ve anlaşılabilir bir şekilde detaylandırarak hazırlanmıştır.tr_TR
dc.language.isoentr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectCustomer Relationship Management, Agents, Call Center Structure, Customer Satisfactiontr_TR
dc.subjectMüşteri İlişkileri Yönetimi, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri, Çağrı Merkezi Yapısı, Müşteri Memnuniyetitr_TR
dc.titleThe Basic Structure of the Call Centers:The Case of Turkeytr_TR
dc.title.alternativeTürkiye'deki Çağrı Merkezlerinin Temel Yapısıtr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.sayiNo.sayiNumber3tr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Dergisi

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Tam Metin.pdf267.26 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.