Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2777
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorTayfun, Onur-
dc.date.accessioned2022-04-07T07:26:42Z-
dc.date.available2022-04-07T07:26:42Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2777-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, zorunlu eğitim süresinin öğretmenlerin görüşlerine olan etkilerini ölçmektir. Bu bağlamda İstanbul ilinde öğretmenler üzerine bir çalışma yapılmıştır. Çalışmanın veri toplama yöntemi ankettir. Yüz yüze ve online anketler aracılığıyla toplam 408 öğretmene ulaşılmıştır. Anketlerin analizinde frekans dağılımı, bağımsız t-testi ve tek yönlü ANOVA testleri kullanılmıştır. Çalışmanın en önemli sonucu, öğretmenler, zorunlu eğitim süresi arttıkça, sınıf geçmenin kolaylaştığını ve sınıfta kalmanın az olduğu bir eğitim sisteminin, kişilerin bilinçsiz meslek seçmelerine sebep olduğunu düşünmektedirler. The aim of this research is to measure the opinions of teachers for compulsory education. In this context, a study was conducted on teachers in Istanbul. The data collection method of the study is the questionnaire. A total of 408 teachers were reached through face-to-face and online questionnaires. Frequency distribution, independent t-test and one-way ANOVA tests were used in the analysis of the questionnaires. The most important results of the research; teachers think that as the duration of compulsory education increases, the transition to class becomes easier and the education system, in which the class is easy to pass, causes people to choose an unconscious profession.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherKaradeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectZorunlu Eğitim, Müşteri Memnuniyeti, İç Müşteritr_TR
dc.subjectCompulsory Education, Customer Satisfaction, Internal Customertr_TR
dc.titleZorunlu eğitim süresinin iç müşteri görüşlerine etkisi: İstanbul ili örneğitr_TR
dc.title.alternativeThe effect of compulsory education period on internal customer opinions: İstanbul province casetr_TR
dc.typeThesistr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:İşletme

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
553036.pdf1.39 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.