Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2581
Başlık: Türk bankacılık sisteminde elektronik bankacılık ve internet bankacılığında müşteri tercihleri üzerine bir araştırma /
Diğer Başlıklar: Electronic banking in Turkish banking system and a research about related to preferences of customer at internet banking
Yazarlar: Karataş, Melis
Yayın Tarihi: Haz-2003
Yayıncı: Karadeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü
Özet: Türk Bankacılık Sisteminde Ejefarpnik Bankacılık ve İnternet Bankacılığında Müşteri Tercihleri Üzerine Bir Araştırma" adlı bu çalışma ile 20. yüzyıl sonlarında bankacılık sektöründe ortaya çıkan yeni kavramların etkileri ele alınmıştır. Bu çalışmada öncelikle bilişim teknolojilerinin yarattığı yeni kavramlardan olan E-îş/E^ İşjetmg, özellikle E-Tigar^t ele alınmış, bankacılık sistemi hakkında kısa bir bilgi verilmiş, teknolojik gelişmelerin bankacılık sektöründe yarattığı yeni oluşumlar ışığında elektronik bankacılık ve elektronik bankacılık alternatif dağıtım kanallarına yer verilmiştir. Son olarak da Doğu Karadeniz Bölgesinde internet bankacılığından yararlanan 530 müşteri üzerinde anket uygulaması gerçekleştirilmiştir. Müşterilerin tercihleri belirlenmiş ve bunları etkileyen unsurlar bulunmuştur. Müşteri tercihlerindeki farklılıkların nedenleri ortaya konulmuştur. Electronic Banking in Turkish Banking System and a research about related to preferences of customer at Internet Banking" is to deal with the effects of a number of new terms which appeared especially towards the end of the 20 th century in banking system. In this study firstly e-business, a term that came into use as a consequence of informative technology, especially e-commerce is studied along with some brief information of banking system. One more topic studied here is the electronic banking system and the distributive channels of electronic banking in the light of the new formations created by technological developments in banking sector. Finalfy, questionnarrie with the target mass of 530 people who benefid from internet banking at the East of Black Sea Region. The preferences of the customers were determined and elements which influence these preferences were got. The reasons of differences between the customers' preferences were put forwad.
URI: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2581
Koleksiyonlarda Görünür:İşletme

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
137598.pdf5.19 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.