Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/244
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorAkbaş, Hacı-
dc.contributor.authorFazıl, Kırkbir-
dc.date.accessioned2019-07-17T12:31:09Z-
dc.date.available2019-07-17T12:31:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/244-
dc.description.abstractBu çalışmada, Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde 2015 yılı Bahar döneminde eğitim-öğretim gören toplam 349 öğrenci üzerinde gerçekleştirilen saha araştırması ile öğrencilerin hazır giyim sektörüne yönelik reklam içerikli kısa mesajların (SMS) satın alma karar süreçlerine etkisi araştırılmıştır. Anket verileri SPSS 16.0 programı ile analiz edilmiştir. In this study, the impact of text messages containing advertising on purchase decision process of the students for the confection sector is investigated with the field research conducted on total 349 students who study at Karadeniz Technical University. The survey results were analyzed using SPSS 16.0.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectMobil Pazarlama, SMS, Tüketici Satın Alma Karar Sürecitr_TR
dc.subjectMobile Marketing, SMS, Consumer Purchasing Decision Process, Confection Sectortr_TR
dc.titleHazır Giyim Sektörüne Yönelik Reklam İçerikli Kısa Mesajların (Sms) Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisinin Araştırılması: Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğrencileri İle Bir Uygulamatr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.sayiNo.sayiNumber9tr_TR
dc.ciltNo.ciltNumber5tr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:Sosyal Bilimler Dergisi

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Tam Metin.pdf832.01 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.