Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/4486
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.contributor.author | Korkmaz, Turgut | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-01T07:17:42Z | - |
dc.date.available | 2022-08-01T07:17:42Z | - |
dc.date.issued | 1988-05 | - |
dc.identifier.uri | http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/4486 | - |
dc.description.abstract | Bu çalışmada Trabzon -Gümüşhane arasında açılmakta olan yeni devlet karayolu güzergahında, Maçka-Gürgenağaç mahallesi arasında kalan yeni yol şevlerindeki olabilecek kitle hareket türleri belirlenmiş ve steorografik izdüşüm yöntemiyle duraylılık analizleri yapılarak, şevlerin güvenlik kat sayıları bulunmuştur. Her şeve ait duraylılık analizleri sonuçları çizel geler halinde verilmiştir. Yol güzergahmdaki kayaçların Fiziksel, Mekanik, Elastik ve Jeolojik özelliklerinin saptanması için arazide ve laboratuvarda kayaç örnekleri üzerinde deneyler yapılmıştır. Yol güzergahmdaki kayaçlar değişik açılardan, mühendislik amaçları için sınıflandırılmış ve bu sınıf lamalara göre çalışma alanındaki kayaçlar, çok çatlaklı, orta kaliteli, yüksek dirençli ve orta modül oranlı olduğu anlaşılmıştır. Süreksizlik yüzeylerinin pürüzlü-dalgalanmalı olduğu görülmüştür. Fiziksel, Mekanik, Elastik özellikleri saptanarak çizelgeler halinde verilmiştir. | tr_TR |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | Karadeniz Teknik Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü | tr_TR |
dc.title | Maçka-Gürgenağaç (Trabzon) yeni yol şevlerinin duraylılık açısından incelenmesi | tr_TR |
dc.type | Thesis | tr_TR |
Koleksiyonlarda Görünür: | Jeoloji Mühendisliği |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
004227.pdf | 6.35 MB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.