Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/3205
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorErcin, Lokman-
dc.date.accessioned2022-04-28T09:08:02Z-
dc.date.available2022-04-28T09:08:02Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/3205-
dc.description.abstractTeknolojinin gelişmesi ve yaşanan değişimler ile birlikte her geçen gün, endüstrilerde tüketici tutumuna daha çok önem verilmektedir. İnsanlar hayatlarını devam ettirmek için beslenmek ve beslenmelerinde bazı besin maddelerini mutlaka almak zorundadır. Süt de insanlar için olmazsa olmaz gıdalardan birisidir. Süt gıda endüstrisinde sütlü atıştırmalık şeklinde sağlıklı bir şekilde tüketiciye sunulmaktadır. Bu çalışmada her geçen gün önem kazanan sütlü atıştırmalıkların tüketici tutumlarına olumlu etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, Ankara il sınırlarında bulunan ve farklı gelir seviyesine hizmet veren marketlerde müşterilere anket uygulanmış ve sütlü atıştırmalıkların tüketicilerde olumlu tutuma etkisi araştırılmıştır. Yapılan çalışma sonucunda, sütlü atıştırmalıkların tüketici tutumları üzerinde olumlu etkisi olduğu saptanmıştır. With the development of technology and the changes that are taking place, more and more attention is given to consumer attitude in ensudes. People have to take some nutrients to keep their lives alive and nourish. Milk is also a must for people. Milk is presented to the food industry in a healthy manner in the form of milk snacks. In this study, it was aimed to determine the positive effect of milky snacks, which gain importance each passing day, on consumer attitudes. For this purpose, a questionnaire was applied to the customers at different income levels in Ankara provinces and the positive hold effect of milk snacks on consumers was investigated. As a result of the study, it was determined that milky snacks had a positive effect on consumer attitudes.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherKaradeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectSütlü Atıştırmalık, Gıda Sektörü, Tüketici Tutumutr_TR
dc.subjectMilk Snack, Food Sector, Consumer Attitudetr_TR
dc.titleSütlü atıştırmalıkların tüketicilerin olumlu tutumu üzerine etkileritr_TR
dc.title.alternativeMilk snacks affect consumers'positive attitudetr_TR
dc.typeThesistr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:İşletme

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
504174.pdf1.53 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.