Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2636
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorPeker, İskender-
dc.date.accessioned2022-03-31T11:25:40Z-
dc.date.available2022-03-31T11:25:40Z-
dc.date.issued2008-07-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2636-
dc.description.abstractBu çalışma kâr amacı gütmeyen ve yaşamımızda çok önemli roller üstlenen Sivil Toplum Kuruluşları (STK) üyelerinin istek ve gereksinimleri doğrultusunda sivil toplum hizmetlerinin yeniden tasarlanması ve yapılandırılmasında öncelik verilmesi gereken alanların belirlenmesi amacıyla KFG kullanılarak Trabzon Sanayici ve İşadamları Derneği'nde (TSİAD) gerçekleştirilmiştir. In the circumstances that customers demands gain importance, the companies must fulfill these demands in a short time that are chancing fluctantly in order to increase the power of rivalry. Today, many companies look for the ways that reflect customers wants to their product or services to meet the increasing demands and expectations of the customers. Quality Funcion Deployment (QFD) is the quality technique that reflect the customers demands on the products or service.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherKaradeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.titleKalite fonksiyon göçerimi ve bir sivil toplum kuruluşu uygulamasıtr_TR
dc.title.alternativeQuality function deployment and an application to non-govermental organizationstr_TR
dc.typeThesistr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:İşletme

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
231679.pdf2.87 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.