Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2429
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorGüven, Aygül-
dc.date.accessioned2022-03-28T13:39:11Z-
dc.date.available2022-03-28T13:39:11Z-
dc.date.issued2013-03-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2429-
dc.description.abstractİnternet üzerinden alışveriş yapmanın tüketicilere sağladığı faydalar, internetten alışveriş eğiliminin artmasına neden olmuştur. İşletmeler de bu eğilimin farkında olduklarından yepyeni alışveriş siteleri yaratıp, tüketiciye sunmaktadır. Bunlardan biride özel alışveriş siteleri modelidir. Bu model, bir ürünün, sınırlı stok miktarıyla, sınırlı bir süre için ciddi bir indirimle satılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, tüketicilerin özel alışveriş siteleri tercihini etkileyen faktörler ve beklentilerini belirlemektir. Araştırmada, Ünye?deki tüketicilerden amaca yönelik oluşturulmuş bir anketle veri toplanmıştır. Veriler SPSS 15 programında analiz edilmiş ve sonuçlar tartışılmıştır. Benefits of buying in internet caused increased the trend of internet shopping. Firms are be aware to this trend. They submit new shopping web sites to consumers. One of these is private shopping model. This model sells a product, a limited amount of stock, a significant discount for a limited time. Purpose of this study was to determine the expectations of consumers and the factors affecting the choice of private shopping sites. The research data were collected through a questionnaire created for the purpose from consumers in Ünye/Ordu, the data was analyzed using SPSS 15 and results are discussed.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherKaradeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectÖzel Alışveriş Siteleri, Faktör Analizitr_TR
dc.subjectPrivate Shopping Sites, Factor Analysistr_TR
dc.titleTüketicilerin özel alışveriş sitelerinden beklentileri ve tüketicilerin özel alışveriş siteleri tercihini etkileyen faktörlerinin belirlenmesi: Ünye örneğitr_TR
dc.title.alternativeIdentifying the factors that affect consumers' expectations and preferences of private shopping websites: The example of Unyetr_TR
dc.typeThesistr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:Ekonometri

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
342184.pdf2.1 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.