Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2241
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorDilek, Onur-
dc.date.accessioned2022-03-22T05:40:33Z-
dc.date.available2022-03-22T05:40:33Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2241-
dc.description.abstractOne dilemma that is often faced in the teaching of foreign language skills in the classroom is whether to teach those skills in an integrated manner or to teach them in segregated classes. The present study investigated the issue from the viewpoint of EFL instructors and aimed to identify the perceptions, beliefs and experiences of instructors of English working at a state university in Turkey. Data were obtained through questionnaires, open-ended questions, interviews and a meeting. The findings reveal that the instructors were in favour of integrating language skills in their teaching practices and they preferred teaching language skills in an integrated way in their future teaching, too. The findings also show that the instructors are in favour of using coursebooks in which language skills are presented in an integrated fashion in their teaching.tr_TR
dc.language.isoentr_TR
dc.publisherKaradeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectDil becerileri, becerilerin bütünleştirilmesi, becerilerin ayrılması, ders kitabı, algı, öğretmen inançlarıtr_TR
dc.subjectLanguage skills, skill integration, skill segregation, coursebook, perception, teacher beliefstr_TR
dc.titleA study on beliefs and perceptions of language instructors about integration of language skills in foreign language teachingtr_TR
dc.title.alternativeOkutmanların yabancı dil öğretiminde dil becerilerinin birleştirilmesi hakkındaki inanç ve algıları üzerine bir çalışmatr_TR
dc.typeThesistr_TR
Koleksiyonlarda Görünür:Batı Dilleri ve Edebiyatı

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
465794.pdf5.43 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.