Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2236
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kaya, Ersin | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-18T15:35:34Z | - |
dc.date.available | 2022-03-18T15:35:34Z | - |
dc.date.issued | 2006-03 | - |
dc.identifier.uri | http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2236 | - |
dc.language.iso | en | tr_TR |
dc.publisher | Karadeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü | tr_TR |
dc.title | An Investigation into the Supervisory Process from the Standpoint of the Supervised ELT Teachers with a Focus on Their Perceptions, Ideas,Feelings, and Experiences | tr_TR |
dc.title.alternative | Teftiş geçirmiş İngilizce Öğretmenlerinin bakış açısı, fikirleri, hisleri ve deneyimleri açısından Teftiş Süreci üzerine bir İnceleme | tr_TR |
dc.type | Thesis | tr_TR |
Koleksiyonlarda Görünür: | Batı Dilleri ve Edebiyatı |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
210457.pdf | 13.84 MB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.