DSpace@İHÜ

Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Reklam İçerikli Kısa Mesajların (Sms) Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisinin Araştırılması: Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğrencileri İle Bir Uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Akbaş, Hacı
dc.contributor.author Fazıl, Kırkbir
dc.date.accessioned 2019-07-17T12:31:09Z
dc.date.available 2019-07-17T12:31:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://localhost/jspui/handle/123456789/244
dc.description.abstract Bu çalışmada, Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde 2015 yılı Bahar döneminde eğitim-öğretim gören toplam 349 öğrenci üzerinde gerçekleştirilen saha araştırması ile öğrencilerin hazır giyim sektörüne yönelik reklam içerikli kısa mesajların (SMS) satın alma karar süreçlerine etkisi araştırılmıştır. Anket verileri SPSS 16.0 programı ile analiz edilmiştir. In this study, the impact of text messages containing advertising on purchase decision process of the students for the confection sector is investigated with the field research conducted on total 349 students who study at Karadeniz Technical University. The survey results were analyzed using SPSS 16.0. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.subject Mobil Pazarlama, SMS, Tüketici Satın Alma Karar Süreci tr_TR
dc.subject Mobile Marketing, SMS, Consumer Purchasing Decision Process, Confection Sector tr_TR
dc.title Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Reklam İçerikli Kısa Mesajların (Sms) Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisinin Araştırılması: Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğrencileri İle Bir Uygulama tr_TR
dc.type Article tr_TR
dc.sayiNo.sayiNumber 9 tr_TR
dc.ciltNo.ciltNumber 5 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster