DSpace@İHÜ

Tüketicilerin özel alışveriş sitelerinden beklentileri ve tüketicilerin özel alışveriş siteleri tercihini etkileyen faktörlerinin belirlenmesi: Ünye örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Güven, Aygül
dc.date.accessioned 2022-03-28T13:39:11Z
dc.date.available 2022-03-28T13:39:11Z
dc.date.issued 2013-03
dc.identifier.uri http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/handle/123456789/2429
dc.description.abstract İnternet üzerinden alışveriş yapmanın tüketicilere sağladığı faydalar, internetten alışveriş eğiliminin artmasına neden olmuştur. İşletmeler de bu eğilimin farkında olduklarından yepyeni alışveriş siteleri yaratıp, tüketiciye sunmaktadır. Bunlardan biride özel alışveriş siteleri modelidir. Bu model, bir ürünün, sınırlı stok miktarıyla, sınırlı bir süre için ciddi bir indirimle satılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, tüketicilerin özel alışveriş siteleri tercihini etkileyen faktörler ve beklentilerini belirlemektir. Araştırmada, Ünye?deki tüketicilerden amaca yönelik oluşturulmuş bir anketle veri toplanmıştır. Veriler SPSS 15 programında analiz edilmiş ve sonuçlar tartışılmıştır. Benefits of buying in internet caused increased the trend of internet shopping. Firms are be aware to this trend. They submit new shopping web sites to consumers. One of these is private shopping model. This model sells a product, a limited amount of stock, a significant discount for a limited time. Purpose of this study was to determine the expectations of consumers and the factors affecting the choice of private shopping sites. The research data were collected through a questionnaire created for the purpose from consumers in Ünye/Ordu, the data was analyzed using SPSS 15 and results are discussed. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher Karadeniz Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.subject Özel Alışveriş Siteleri, Faktör Analizi tr_TR
dc.subject Private Shopping Sites, Factor Analysis tr_TR
dc.title Tüketicilerin özel alışveriş sitelerinden beklentileri ve tüketicilerin özel alışveriş siteleri tercihini etkileyen faktörlerinin belirlenmesi: Ünye örneği tr_TR
dc.title.alternative Identifying the factors that affect consumers' expectations and preferences of private shopping websites: The example of Unye tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster